Liigu sisu juurde

Sõrme otsad muutuvad valgeks või sinakaks. Sellistele sümptomitele ei pöörata peaaegu kunagi vajalikku tähelepanu, omistades neile tavalise väsimuse tunnuseid. Haigust provotseerib ülejahutamine, vigastused, stressid, aga ka autoimmuunhaigused. Kõige sagedamini mõjutavad põlved, kuid mõjutada võivad ka käed.. Liigend on luude liide, mis on kaetud komposiitõõnega, kus on sünoviaalvedelikku, hüaliini kõhre, sünoviaalmembraani ja liigeseid.

Tennisepalli pigistamine Kas vigastuse, artriidi või vanuse kasvu tõttu võivad sõrmede liigesed muutuda jäigaks ja neid on raske liigutada.

Kui ravi ei ole efektiivne, on ette nähtud operatsioon. Kui juhtum on väga raske ja tähelepanuta jäetud, pöörduge kahjustatud liigeste asendamiseks kunstlike vastu. Kodus kasutatakse artriidi raviks rahvapäraseid abinõusid, parima efekti saavutamiseks ja täielikuks taastumiseks ei soovitata traditsioonilisest meditsiinist loobuda. Kuidas ravida muhke?

Ehkki esialgu võib see olla valus, võib regulaarsete harjutuste sooritamine liikumisulatuse parandamiseks ja lihaste tugevdamiseks valu ja turset vähendada, vahendab Washingtoni ülikool.

Nende harjutuste sooritamine üks kuni kaks hoidke parempoolse poidla liigeseid päevas aitab teil neid parandusi saavutada.

How to Clean the Bottom of a Sailboat Underwater! (Tips from the Pros #4 /Patrick Childress #55)

Ava ja Sule Kasutage seda Washingtoni ülikooli meditsiinikooli harjutust pöidlate lõdvestamiseks ja seejärel sõrmede liikumisulatuse taastamiseks. Alustage pöidla ümbruse masseerimisega. See aitab leevendada masseeritava pöidla pinget ja haarab masseeriva käe ka liikuma. Pärast mõlema käe masseerimist avage ja sulgege sõrmed aeglaselt kuni 10 korda.

hoidke parempoolse poidla liigeseid

See aitab taastada liikumisulatuse ja seda saab korrata iga päev. Pöidla opositsioon See PhysioAdvisor-i harjutus tugevdab pöialt ja parandab liikumisulatust. Esinemiseks puudutage nimetissõrmega pöialt ja suruge viis sekundit sõrmi kokku.

  • Valu pöidlas: põhjused, diagnoosimine, ravi - Massaaž
  • Valu pöidla liigeses - Osteokondroos -
  • Jalutuskaigu valu lihased ja liigesed

Vabastage sõrmed ja kohtuge seejärel pöidla ja keskmise sõrmega ning hoidke uuesti viis sekundit. Korrake seda harjutust sõrmusel ja pinkie sõrmel.

Selle põhjuseks on kusihappe kogunemine kehas. Kui podagra süveneb, põhjustab see liigesevalu, turset ja palavikku. Ilma nõuetekohase ravita võivad liigestes, nahas ja keha kudedes tekkida koledad punnid. Varem kirjutas MedicForum jalgade valu levinumatest põhjustest.

Pärast kõigi sõrmede tugevdusharjutuste sooritamist puhake ja korrake, nii et olete iga sõrme kolm korda töötanud. Pöidla röövimine See Ohio osariigi ülikooli meditsiinikeskuse harjutus aitab töötada eelmise harjutusega vastuolus, aidates sirutada pöialt ja suurendada liikumisulatust.

hoidke parempoolse poidla liigeseid

Esinemiseks sirutage mõlema käe pöial ja nimetissõrm nii kaugele kui võimalik. Asetage parema käe pöial ja nimetissõrm vasaku käe pöidla ja nimetissõrme vahele. Venitage parempoolne pöial ja sõrmed üksteisest kaugele ja venitage.

  • Pöidla tursed: mida see võib tähendada - Lülisammas
  • Valu pöidlas: põhjused, diagnoosimine, ravi - Randme
  • Milline geel pumbatakse liigese

Vabastage sõrmed ja korrake seda vastasküljel. Tennisepalli pigistamine See PhysioAdvisor'i harjutus kasutab abivahendina tennisepalli.

hoidke parempoolse poidla liigeseid

Võtke tennisepall ja hoidke seda normaalselt, sirutades pöidla ümber tennisepalli. Pigistage tennisepalli nii tugevalt kui võimalik, ilma et see põhjustaks valu. Hoidke seda viis sekundit, vabastage ja korrake seejärel 10 korda.

hoidke parempoolse poidla liigeseid

Puhake ja korrake siis tennisepalli pigistamist vastasküljel. Viimased Artiklid.

hoidke parempoolse poidla liigeseid