Liigu sisu juurde

Nüüd painutame ühe jala põlve juures ja surume seda rinnale, tõmmates varbad näo poole. Pidage meeles, et peamine pole harjutuste ja korduste kogus, vaid kvaliteet. See seisund on eriti oluline selgroo ja liigeste raskete haiguste korral, mille korral igasugune füüsiline koormus pole nende õige täitmise seisukohast võimatu või põhjustab inimesele tugevat valu.

Madal löögi koormus ja suhteliselt madal disain iga harjutuse välistad vigastusi ja ei tekita tugevdatud südame löögisagedust. Regulaarsed klassid aitavad lihaseline korsett tugevdada, sirgendada selgrooga, parandada kehahoiakut. Seetõttu on Pilates suurepärane neile, kes soovivad ilusaid ja atraktiivseid sportida. Pilatese vastunäidustused ja kahjustamine Vastupidiselt teistest fitnessüüpidest viitab Pilates rahulikule madala plaadile.

Arvatakse, et inimesed saavad osaleda peaaegu igas vanuses ja isegi väga vana. Sellegipoolest on koolitusele mitmeid vastunäidustusi: hiljuti ülekantud tegevus; lihaspaneeletaalse süsteemi haigused ägenemisperioodi jooksul; suur ülekaalulisus või rasvumine; rasedus - intensiivsed klassid on vastunäidustatud. Kas ma saan rasestuda Pilatese tehnika eraldi harjutused kuuluvad rasedate naiste kompleksidesse. Koolitus läbib rahuliku režiimis minimaalse pingega. Fookus on nõuetekohane hingamine ja tugevdamine, venitades kõhupressi ja tagasi lihaste.

Pilates-harjutused nimmepiirkonna song jaoks

Elastne ja vastupidav lihaskorsett võimaldab teil vähendada lülisamba koormust, vähendada valu riski alumises seljaosas. Kompenteeritud hingamine hõlbustab võitlust ja tagab hapniku täieliku voolu lapse sünnituses. Mis riided on paremad Pilateide riiete peamine nõue - see peab olema mugav ja mitte liikumistegevus.

Materjal peaks sisaldama looduslikku lõnga, pakkudes õhuvahetust ja absorbeerivat niiskust. Kõik Pilatese harjutused eristuvad liikumiste täpsusega, mistõttu on see ratsionaalne, et riietele kehale sobiks. Pikk laia püksid ja "turse" mehed tuleks vältida - just see, mida ta näeb, et riided häirib harjutuste kontrolli ja toimib häirivate tegurina.

Kingad - nii, et jalg on mugav. Pilaadid viitavad mitte-tolmuta treeningutele, millel on liigeste minimaalsed liigesed. Seetõttu ei ole sellised karmid nõuded, nagu samm-aeroobika, siin. Te saate osta tossud või tossud õhukeses ainus, kui olete mugavam. Enamikul juhtudel läbivad treeningud paljajalu üksikute mattide kohta. Pilaadid liigeste artroosiga erinevused joogast, venitamisest ja labaneetikatest Pilateide aluseks on keha, vaimu ja pilaadid liigeste artroosiga ühtlustamise filosoofia - selles näeb selle sarnasust joogaga.

Alaseljavalu pärast sünnitust: kuidas valu ära hoida ja mida teha, kui valu ilmneb

Ainus jooga puudutab tuhandeid aastaid ja Pilates on lihtsalt mittetäielikud sada aastat. Kui te vaatate harjutusi, on pilastass endiselt keskendunud tosine valu ola liigestes mida teha ja joogale - pilaadid liigeste artroosiga.

Teine sarnane suund fitness on venitamine venitamine. Eraldi elemendid venitamise esinevad pilates, kuid viimane on dünaamilisem. Pilatese peamine eesmärk on paindlikkus, lihaskorseti tugevdamine, seljaaju veergu sirgendamine ja stabiliseerimine.

Ja venitamine suunatakse rohkem liigeste pilaadid liigeste artroosiga suurenemisele ja lihaste venitamisele. Teine Twin Brother Pilates - Callanetics. See põhineb balleti elementide kompleksil, jooga Asana ja hingamisteede seadmed. Tehnikat on suunatud rasvkoe põletamisele, kuigi selja- ja liigeste ravimite ravi lihaseid tugevdatakse ka tavalistes klassides. Peamine erinevus Callanetics Pilates on rahulikum tempo ja keeruline kujutab, mis mõnikord on võimatu kapten ilma treenerita.

Kas kodus on võimalik teha Pilates on kodus üsna võimalik teha. Internetis on suur hulk videoõpetusi, mille hulgas leiate parema valmistise tasemel. Ärge unustage, et pilatese ettevalmistamisel rakendataks samasugust tüüpi fitness - vahetult enne koolitust, on võimatu otsida. Vali kirje vene keelde või üks, mida sa aru. Klasside ajal selgitab juhendaja, kuidas hingata, kuidas keskenduda sellele, kuidas keskenduda ja millistel hetkedel peaksime tähelepanu pöörama.

Kaunisse maailma kultus tänapäeva maailmas on saavutanud tõeliselt kolossaalse jaotuse. Et olla edukas karjääris ja isiklikus elus, peate töötama mitte ainult teie sisemise maailma üle, vaid ka välise komponendi kohal. Populaarne on muutunud tervisliku toitu, külastades fitness klubisid üldiselt kõik, pilaadid liigeste artroosiga parandab meie füüsilist seisundit. Iga laine Vali oma tee ilusale ja tervislikule kehale.

  • Kuunarvarre uhise tarud
  • Lülisamba jooga: eelised ja korrektne tehnika - Nihked
  • Haiget tugevad polved

Kuid reeglina põhjustab usalduse neid tehnikaid, mida testitakse aastakümnete võrra ja miljoneid inimesi testitud. See on selline harjutuste süsteem, mida nimetatakse pilateseks.

Rakendamise tõhusus

Mis on Pilates. Üllataval kombel, kuid moodsad pilates täna on eksisteerinud rohkem kui aastat! See harjutussüsteem leiutati Väikeses Saksa linnas, mis asub Düsseldorfi lähedal, sündis vaikses, valus poiss. Esimese aastate jooksul kannatas ta reumaatilise palaviku ja astmaga, kuid suutis oma tervisehäireid võita tema poolt välja töötatud füüsiliste ehtede kompleksi abil.

Seega kõndis Pilates üle maailma, alustades Ameerikast ja seetõttu peetakse täna täna Pilates täna. Meie riigis said Pilates populaarsust viimase 10 aasta jooksul, kuna nad olid aktiivselt huvitatud esindajatest näidata äri. Suunatud suund ja seetõttu, et see tõesti aitab oma unistuste keha "pimedate" järele, ei nõuta samas erilist materjali kulusid ja kolossaalset füüsilist pingutust. Erinevus teiste füüsikaliste harjutuste pilatese harjutuste vahel on see, et esimene on tingimata aeglaselt läbi viidud, mõõdetud ja sujuvalt - see kõrvaldab praktiliselt väljaõppe ohtu.

Pilatese peamine eesmärk on õpetada oma keha, iga osa, iga lihaste osa. Tuginedes seadmete harjutustele, mis võimaldavad arendada paindlikkust ja liikuvust, tugevdada kõhu põikisuunas ja sirge lihaseid, mis muide Joseph Pilatese nimetatakse "raamistikuks". Teine oluline osa Pilatese on vaja hoolikalt jälgida selle hingamist, mis peaks olema ka isegi, pilaadid liigeste artroosiga mõõdetud.

See on osaliselt Rodnit Pilates joogaga. Sügava hingamise kombinatsioon aeglaste liikumisega võimaldab teil järjepidevalt välja töötada erinevate lihasrühmade, nende tugevdamise, kuid mitte suurendades lihasmassi. Arvestades Pilatesi spordiklubis või kodus, saate oluliselt tugevdada keha, taastada ülekaalulisuse ja vabaneda paljudest haigustest.

Mis on Pilatese jaoks kasulik. Nagu praktika näitab, naised tulevad sagedamini Pilatese klasside kui mehed.

Lülisamba düsfunktsioon.

Naistele Harjutus intiimse tsooni "Bud" jaoks Lamal tagaküljel painutada jalad risti pinnale, puudutage põlvi. Tõmmake käed ja jalad edasi 45 kraadi nurga all.

Lay see positsioon paar sekundit ja aeglaselt tagasi originaal. Joseph Pilates nimetatakse kõhulihaste, puusade ja tuharate "võimsuse keskpunkti", nii palju harjutusi on suunatud nende tsoonidega tööle. Ja nad omakorda on sageli naistel kõige problemaatilisemad.

Pilatese näpunäited

Pilates sobib ilusa soo esindajatele, kellel on pirni arvud, "ristkülik", "Apple" - võimaldab teil vabaneda ülemäärasest rasvakihist probleemide piirkondades. Ka Pilates on kasulik naistele, kes ületavad aastase piiri. See aitab vältida luude süsteemi haigusi, suurendada lihase elastsust, toime tulla emotsionaalse ebastabiilsusega. Paljud harjutavad rongi lihaseid ja sidemeid väike vaagna, tänu, mille tundlikkus intiimse tsooni suureneb.

Meeste Pilates meestele on hea, kõigepealt, mis võimaldab teil suurendada üldist füüsilise koolituse taset, mille vastupidavust ja inimtegevus sõltub.

Sotsialiseerimine, mehed keskenduvad kõige sagedamini kiire lihaste kasvu ja suure võimsusega koormused. Vahepeal unustab tugev pool inimkonna põhjalikult paindlikkuse tähtsust ja hooletusmärke hooletusmärke. Kuid see on täpselt venitatav harjutused, kes aitavad kaasa lihaste kiirele taastamisele pärast tugevusõpet, parandas verevoolu, lihaste elastsuse ja sidemete suurenemist, mis pilaadid liigeste artroosiga vältida vigastusi.

Lisaks on Pilaadid õlle armastajatele kasulikud. Selle joogi sagedase kasutamisega tekib nn õlle kõht. Et temast vabaneda, hakkab mees ajakirjanduse intensiivselt pumpama intensiivselt, mitte pöörata tähelepanu selja ja selgroo lihastele ning isegi neil on kõhu suurenemise tõttu prioriteetsed koormused.

Ebaolun lihaste koolitus viib valud juba ülekoormatud tagasi ja mees siiralt imet: miks see valus teda. Pilates sel juhul aitab ühtlaselt viia kõik lihasrühmad tooni.

Jooga näidustused ja vastunäidustused

Kellele suund on sobiv Pilatese vastunäidustused Nende hulka kuuluvad haigused, mis voolavad ägedas vormis, tähelepanuta jäetud skolioosi, 3.

Pilates sobivad teile, kui: te tekib perioodiliselt tagasi valud; te kannate osteoporoosi või osteoartriidi all; te teete istuva elustiili; sa tahad lihaseid tugevdada, parandada paindlikkust; te peate pärast kahju pärast taastama; sa tahad kaalust alla võtta; soovite raseduse ajal säilitada füüsilist vormi; te püüdlete sünnijärgsel perioodil kiiret taastumist.

Pilatese kuldsed reeglid. Isegi kui te kavatsete koju Pilatese kaasata osaleda, on kaks esimest või kolme tutvumislassit soovitatav minna treeneri juhtkonna alla nii, et ta selgitaks treeningu aluspõhimõtteid ja ulatusid teie jaoks optimaalseks kompleksiks. Ja siis, kui soovitakse, saate selle kompleksi kodus kanda. Klasside ajal on oluline hingata õigesti - rinnal, püüdes sulgeda rindkere hinge ja lõigake lihased välja hingata nii palju kui võimalik.

Seda tuleb pidevalt meeles pidada ajakirjanduste lihastest, nad peavad olema kogu pilaadid liigeste artroosiga pinges olekus. Harjutuste teostamise ajal on see väga oluline õige esialgse seisukoha hõivamiseks.

Pole vaja kiirustada ja kohe alustada treeningut. Parem on vaadata uuesti esialgset asendit: vale positsioon pilaadid liigeste artroosiga too mitte ainult kasu, kuid see võib isegi keha kahjustada. On vaja tagada, et õlad oleksid treeningu käigus alandanud.

Lülisamba jooga: eelised ja korrektne tehnika

See on väga oluline hingamise jaoks väga oluline, vastasel juhul ei saa rinnus avaldada üsna lai sissehingamiseks. Kui täita harjutusi positsioonide seisab või kõik neli, on oluline hoida oma pea sirge, ilma visata see ja ei vajuta tema lõua rinnale.

Täitmise ajal peate püüdma selgitada selgroo - see suurendab seljaadude vahelist ruumi ja keha muutub paindlikumaks ja liikuvamaks. Klasside kestus ja sagedus: tõhususe tingimused Joseph Pilates kutsuti oma järgijaid üles koolitama korda nädalas.

Neile, kes on selles spordis juba ammu tegelenud, sobib selline ajakava. Aga uustulnukad on piisavalt 3 treeningu nädalas: keha peab järk-järgult pilaadid liigeste artroosiga regulaarselt koormates, ilma tajuta neid stress. Okupatsiooni optimaalne kestus on minutit.

Suurimad apsakad, mida kaalulangetamisel tehakse

Aga sa pead tegema algusest lõpuni treening. Ära lase ennast harjutuste vahel puhata, võimalusi "Ma istun natuke ja siis ma jätkan" - ei liigu. Kui 40 minutit kõvasti teeb, on parem aega vähendada, kuid harjutused teevad üksteise järel ühe järel, ilma purunemisteta. Programmid algajatele ja ustavatele järgijatele Allpool on erineva keerukuse peamised harjutused.